Vienotais pieraksts: +371 67000610
  1.  Uz vizīti  ierodies vismaz 20 minūtes pirms noteiktā laika.
  2.   Ierodoties  stacionārā vai  ambulatorajā nodaļā, lūdzu atstāj virsdrēbes garderobē!
  3.  Negaidi rindā, bet dodies pie pašapkalpošanās stenda, reģistrējies  un norēķinies par gaidāmo vizīti.
  4.  Ja vēlies, lai Tevi apkalpo klientu apkalpošanas speciālists, tad spied pogu “Reģistrēties” rindu     vadības printerī.

Pie katras ieejas, klientu ērtībām, ir izveidota garderobe un Klientu apkalpošanas centrs. 

Ieeja  stacionārā ar virsdrēbēm nav atļauta.

Ierodoties uz konsultāciju vai izmeklējumiem pie ārsta – speciālista, Tev būs jāuzrāda:

  • personu apliecinošs dokuments (pase vai personas apliecība (ID karte)
  • ģimenes ārsta nosūtījums, bez ārsta nosūtījuma saņemt valsts apmaksāto ambulatoro pakalpojumu nav iespējams
  • apdrošināšanas polise, ja tāda ir
  •  analīžu rezultāti, diagnostisko izmeklējumu rezultāti vai pieejas kodi
  • dokumenti, kas apliecina atbrīvojumu no pacienta iemaksām (ja tādi Tev ir).

Konsultāciju jautājumos par no pacientu līdzmaksājumiem atbrīvotajām iedzīvotāju grupām var saņemt, sazinoties ar Nacionālā veselības dienesta Klientu apkalpošanas centru – bezmaksas informatīvais tālrunis: 80001234, e-pasts: nvd@vmnvd.gov.lv

Pēc reģistrācijas un vizītes apmaksas,  dodies uz kabinetu, kuru Tev ir norādījis klientu apkalpošanas speciālists  vai rindu vadības numuriņā izdrukājis pašapkalpošanās stends.

Pie pakalpojuma kabineta uzgaidi, kad Tevi uzaicinās ienākt. Neuztraucies, ārsts kabinetā rindu vadības sistēmā redz, ka esi ieradies.

Ar prasībām dažādiem izmeklējumiem, aicinām iepazīties šeit