Veikto izmeklējumu rezultāti. Rēķinu apmaksas ceļvedis.
Lai saņemtu Tev veikto medicīnisko izmeklējumu atbildes, lūdzu izmanto kādu no zemāk minētajām iespējām!
- Radioloģisko izmeklējumu rezultāti” spied šeit. Autentificējoties slimnīcas mājas lapā, ir iespēja bez maksas skatīt un lejuplādēt radioloģisko izmeklējumu rezultātus.
- “DataMed” medicīnas diagnostikas datu arhīvā, spied šeit kurā autorizējoties var piekļūt medicīnas iestādēs veiktajiem izmeklējumiem. Bez maksas pieeja izmeklējumu rezultātiem pacientiem ir pieejama 30. dienas no izmeklējuma ievietošanas brīža sistēmā.
- Pie sava ģimenes ārsta.
- Jebkurā mūsu slimnīcas klientu apkalpošanas centrā.
Izrakstoties no stacionāra Tu saņemsi savu ārstēšanās dokumentu Izrakstu un rēķinu, kurus Tev izsniegs ārstējošais ārsts, virsmāsa vai nodaļas klientu apkalpošanas darbinieks.
Ja rēķinu nevar apmaksāt ievērojot rēķinu apmaksas termiņus, kā arī jautājumos par pārrēķiniem, lūdzam sazināties pa tālruni 23230424, vai sūtīt ar e-parakstu parakstītu iesniegumu uz aslimnica@aslimnica.lv
Ja izrakstu un rēķinu neesi saņēmis izrakstīšanās dienā, tad tos vari saņemt mūsu klientu apkalpošanas centros.
Droši pieej pie klientu apkalpošanas speciālista nodaļā vai, pēc izrakstīšanās, mūsu slimnīcas klientu apkalpošanas centros un jautā skaidrojumu par saņemtā rēķina saturu!
Klientu apkalpošanas speciālists izskaidros:
- No kā sastāv rēķins
- Kas ir ietverts rēķina kopsummā
- Kādus pakalpojumus esi saņēmis
- Kāda ir šo pakalpojumu cena
- Kādi ir apmaksas nosacījumi
- Kur un kā vari rēķinu samaksāt
-
Kad apmaksāt savu rēķinu par veselības aprūpes pakalpojumiem slimnīcā?
-
Vai jāmaksā par veselības aprūpes pakalpojumiem, ja pacientam ir apdrošināšanas polise vai pacienta statuss atbilst no pacienta līdzmaksājuma atbrīvotās personas statusam?

-
Kā apmaksāt savu rēķinu par veselības aprūpes pakalpojumiem slimnīcā?
-
Kad jāmaksā par veselības aprūpes pakalpojumiem, ja pacientam ir sniegta neatliekama ambulatora palīdzība neatliekamās medicīnas un pacientu uzņemšanas klīnikā?

-
Kā rīkoties gadījumos, ja pacients nevar apmaksāt savu/s rēķinu/s ievērojot rēķinu apmaksas termiņu?
Ja pacients nevar apmaksāt rēķinu/s ievērojot rēķinu apmaksas termiņu, lūdzam sazināties pa tālruni 23230424, vai sūtīt ar e-parakstu parakstītu iesniegumu uz aslimnica@aslimnica.lv

-
Gadījumā, ja pacients pieprasa atmaksāt samaksāto maksājumu, viņam jāaizpilda iesniegums par atmaksu




