Vienotais pieraksts: +371 67000610

Rīgas Austrumu slimnīca ievieš centralizētu elektronisko pierakstu ambulatorajām vizītēm pie ārstiem

No šodienas, 15. aprīļa, plānojot ambulatoro ārsta konsultāciju Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā, turpmāk ikviens pats varēs izvēlēties tuvāko un ērtāko vizītes pieraksta vietu un laiku. Šobrīd centralizētā e-pieraksta sistēmā varēs plānot vizīti pie vairāk kā 100 dažādu specializāciju ārstiem – gastroenterologiem, oftalmologiem, ķirurgiem un citu specializāciju ārstiem, kuri pieņem pacientus ambulatori.

Imants Paeglītis, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas valdes priekšsēdētājs: „Atbilstoši mūsu slimnīcas stratēģijai turpinām pilnveidot un attīstīt slimnīcas pakalpojumus, lai tie būtu viegli un ērti pieejami visiem mūsu klientiem un pacientiem. Pakāpeniski piedāvāsim e-pieraksta iespēju visiem mūsu slimnīcas pakalpojumiem. Nākotnē plānojam piedāvāt e-pieraksta iespēju gan laboratorijas, gan diagnostikas izmeklējumiem. Būtiska e-pieraksta priekšrocība ir ietaupīts laiks un tas, ka pierakstu var veikt jebkurā diennakts laikā no jebkuras vietas, kur pieejams internets.”

Kā pierakstīties pie ārsta ambulatorā vizītē?

Slimnīcas mājaslapā www.aslimnica.lv ir izvietota ikona „E-pieraksts”. Nospiežot uz ikonas un reģistrējoties, varēsiet izvēlēties ārstu un konsultācijas laiku. Pierakstu var veikt arī izmantojot saiti: https://rakus.eveselibaspunkts.lv/

Ja kādu iemeslu dēļ tomēr ārsta vizīti vai izmeklējumu nav iespējas apmeklēt – lūdzam sadaļā „Mani pieraksti” izmantot elektronisku atteikšanās iespēju, lai citiem cilvēkiem dotu iespēju pierakstīties uz iepriekš rezervēto pieņemšanas laiku.

Kā ziņojām iepriekš, Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca pērnā gada novembrī ieviesa centralizētu elektronisko -pierakstu Covid-19 izmeklējumu veikšanai. Šobrīd ikviens var izvēlēties tuvāko un ērtāk sasniedzamo Covid-19 analīžu nodošanas punktu – Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, Daugavpilī, Rēzeknē, Cēsīs, Valmierā, Jēkabpilī, Jelgavā, Liepājā vai Ventspilī. Šādu iespēju, piereģistrējoties e-vidē Covid-19 testam, līdz šim izmantojuši 15% cilvēku, bet šī proporcija turpina pieaugt Saskaņā ar Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas klientu apkalpošanas daļas apkopotajiem datiem, pagaidām lielākā daļa cilvēku izvēlas pierakstīties Covid-19 izmeklējumu veikšanai, zvanot pa tālruni 8303.

Agrita Junkere, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas Klientu apkalpošanas daļas vadītāja: „Vidēji mēnesī saņemam 50 000 zvanus no cilvēkiem, kas vēlas pierakstīties Covid-19 testu veikšanai. Redzam pārliecinošu pieauguma tendenci – reģistrēties patstāvīgi. Cilvēki, kuri vienreiz pamēģina reģistrēties elektroniski mūsu slimnīcas e-pieraksta sistēmā un saprot, cik tas ir vienkārši un ērti, visbiežāk atkārtoti izvēlas ērtāko ceļu. Lai gan joprojām lielākā daļa cilvēku izvēlas zvanīt un veikt pierakstu, konsultējoties ar klientu apkalpošanas operatoru, svarīgi, ka tagad nodrošinām dažādas pieraksta iespējas un klients pats var izdarīt ērtāko izvēli.”

Atgādinām, zvanot uz Vienoto pieraksta tālruņa numuru 67000610, tāpat kā līdz šim, joprojām tiks nodrošināta iespēja pierakstīties vizītē pie ārsta, kā arī diagnostiskajiem un laboratoriskajiem izmeklējumiem. Vienotā tālruņa darba laiks ir katru darba dienu no plkst.8.00 – plkst.17.00. Savukārt, pierakstīties Covid-19 analīžu nodošanai joprojām var arī, zvanot uz tālruņa numuru 8303, darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00. Sestdienās un svētdienās no plkst. 9.00 – plkst.14.00.

Izziņai: Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas Klientu apkalpošanas centrs vidēji mēnesī saņem (apkalpo/reģistrē) 100 940 zvanus, no tiem 42 624 ir vienotā pieraksta tālruņa zvani, 50 327 zvanus pierakstam Covid-19 izmeklējumiem un 7 989 iekšējos dispečerdienesta zvanus.

Mārtiņš Tuzis, Rīgas Austrumu klīniskās universitātes slimnīcas attālināto pakalpojumu attīstības vadītājs: „Kontaktu centrā apkalpojam un administrējam kopskaitā 12 tālruņu numurus. Pieprasījumu skaits nepārtraukti aug. Piemēram, šobrīd Covid-19 testēšanas tālrunim – 8303 iezvanu skaits, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo ceturksni, ir trīskāršojies! Tādēļ, lai joprojām nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu, esam papildus pieņēmuši darbā vēl 20 zvanu operatorus. Neskatoties uz pieaugošo zvanu apjomu, esam spējuši pakāpeniski uzlabot klientu apkalpošanas kvalitātes kritērijus – piemēram, atbildam uz 86 % no visiem ienākošajiem zvaniem. Līdz vienai minūtei ir samazināts gaidīšanas laiks līdz savienojumam ar operatoru. Atbildi uz klienta e-pasta pieprasījumu nosūtam vidēji vienas darba dienas laikā. Aicinu ikvienu izmēģināt jaunieviesto e-pieraksta iespēju, lai pierakstītos vizītē pie mūsu ambulatoro pakalpojumu ārstiem, jo tas ir ērti un vienkārši.”