Vienotais pieraksts: +371 67000610

Kad esi ieradies  Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīcas stacionārā “Gaiļezers” vai “Latvijas Onkoloģijas centrs”, un Tev grūtības sagādā atrast pakalpojuma saņemšanas vietu, meklē pāc  palīdzības un ir nepieciešams ratiņkrēsls, tad: 

  • Uzrunā  mūsu servisa “Mēs jums palīdzēsim”  gidus un jautā pēc palīdzības, jo esam šeit, lai Tev palidzētu
  • Ja mūsu laipnie palīdzības gidi ir aizņemti ar citu pacientu un Tu nevēlies uzgaidīt, dodies uz tuvāko ieeju, paņem rindas numuriņu “INFORMĀCIJA”, klientu apkalpošanas speciālisti Tev palīdzēs!

Mēs esam šeit, lai Tev palīdzētu:

  • palīdzēsim orientēties un, ja būs nepieciešamība, pavadīsim līdz  pakalpojuma saņemšanas vietai
  • palīdzēsim un iemācīsim reģistrēties vizītei Pašapkalpošanās stendos, Tev nebūs jāgaida rindā un jātērē savs laiks
  • izsauksim palīdzību, ja tāda būs nepieciešama un sazināsimies ar ārstniecības nodaļām
  • pacientiem ar kustību traucējumiem palīdzēsim saņemt sēdratus, kā arī nogādāsim tos līdz automašīnai
  • palīdzēsim organizēt transportu, lai Tu varētu doties uz mājām.

Nepieciešams ratiņkrēsls?

Ratiņkrēsli visos mūsu stacionāros ir pieejami Klientu apkalpošanas centros. Nospied prioritāro rindu vadības numuriņu “Ratiņkrēsla pieteikšana” un klientu apkalpošanas darbinieks Tev nodrošinās ratiņkrēslu.

  • Ārstniecības korpusā ”Jugla” pacienta pavadonis ratiņkrēslu var pieteikt laikā, kad notiek ambulatorās pieņemšanas, zvanot pa tālruni 68203145*

Ja Tavs tuvinieks ārstējas stacionārā vai ieradies saņemt neatliekamo palīdzību, tad ar jautājumu pēc viņam nepieciešamās pārvietošanās palīdzības vērsies pie nodaļas klientu apkalpošanas darbinieka vai cita nodaļas vai neatliekamās palīdzības personāla.